Home

pieter_brueghel_2

Net terug uit Frankrijk. De geur van lavendel, cider en zoete appeltartifletten nog in de neus…Toch roken we Gent al in Aalst. Aangename verrassing, al dat vuil op straat! Ik heb vijf nieuwe diersoorten ontdekt vandaag, mijn gestolen fiets teruggevonden tussen mijn eigen pmd-zakken en geen ladder nodig gehad om de ramen te lappen. Bovendien kunnen wij deze maand besparen op wc-papier, want aan ouwe gazetten geen gebrek! Mijn lief kan nu het regionaal nieuws lezen (en kruiswoordraadsels maken) op mijn billen. Daarenboven vond ik het ongelooflijk boeiend een olfactorische evocatie van de Middeleeuwen te mogen ervaren. Ook de schooier op den hoek van de straat kon zijn geluk niet te boven. Naast zijn ondertussen 20 (!) kartonnen dozen staat nu ook een nachtkastje met Cara-Pils en een vuilbak! Wat een luxe! Bovendien moeten we ons geen zorgen maken. Als we alles lang genoeg laten staan, kruipt het vanzelf weg.

Geef een reactie

