Home

Dag P. en E.,

Uiteraard antwoord ik met veel plezier op de mail die jullie me zonet hebben gestuurd.
Om te beginnen ben ik 29, half zo oud als jullie dus.
In tegenstelling tot dat van jullie staat mijn BMI (met 1.68m tegenover 49 kg) op ‘ondergewicht’ in plaats van ‘obesitas’ en ben ik helaas niét intiem geschoren. Sorry! Ik hou wel van wat wildgroei. 
Fijn dat jullie nieuw zijn in de ‘swingerswereld’ maar ik, daarentegen, ben ondanks mijn prille leeftijd een echte ‘oldtimer’ die al jaren meedraait. Daarom ook geen nood om nieuwe dingen uit te proberen want ik heb alles al gedaan.
En ja, het ontbreekt me wél aan interesse om Hollandse binnenvaartschipperskoppels te leren kennen die van Sluiskil naar Oudenaarde varen, niet zonder dt-fouten kunnen schrijven en van kleine schoothondjes houden. Ik haat die rotbeesten! Trouwens, van varen word ik zeeziek! Met sekssauna’s en nudistenkampen kunnen jullie me evenmin bekoren, vrees ik.
Zoals je hoort ben ik dus niét die ‘levensgenieter met sappige pruim’ waar jullie naar op zoek zijn. Eerder een misantrope zuurpruim.
Jammer dat jullie niet eerst eventjes gecheckt hebben wie ik was alvorens me jullie zogenaamde fanmail door te sturen. Moesten jullie nou géén gelegenheidsrokend stel geweest zijn, had ik het misschien nog wel een kans gegeven…

Doeg,

S.

Geef een reactie

