Home

Het einde van de maand en helaas een kleine inschattingsfout gemaakt: ik dacht hoe korter de maand, hoe breder ik het kan laten hangen. Februari is daarom niet bepaald mijn favoriete maand. Wie dus nog eieren of andere koelkast overschotten heeft, mag ze vanavond (tegen betaling) bij mij komen klaarmaken. Bij mijn weten werd de gas-meter nog niet afgesloten … Zeg nu zelf: wat is er goedkoper dan bij vrienden te gaan eten, en gezelliger dan samen een maaltijd te delen? Juist! Hoewel gezelligheid hier niet wordt gegarandeerd, want krot maakt behoorlijk kregelig. Sorry.
Wie zich nog steeds geroepen (of genoodzaakt) voelt mag me een mailtje sturen voor uur en adres. Ik zorg alvast voor enkele aperitiefhapjes en een lekker drankje. Welke hapjes dat precies zullen zijn, zal afhangen van de gratis ‘proevertjes’ die de Colruyt vandaag nog in de aanbieding heeft. Geen zorgen, met vier doggybags komen we al een heel eind ver!
De wijn zal geselecteerd worden op basis van het aantal rosse muntjes dat mijn broek- en jaszakken nog ‘rijk’ is. Een fles ‘Blanc de Blanc de Blanc’ moet zeker lukken!
En wie weet kunnen we met de melk, de halve citroen en dat bodempje Blue Curaçao (dat hier sinds ’96 nog ergens achterin de kast staat) een originele cocktail maken! 

Ps: Wie geen genoegen neemt met versteende carnavalskaramellen bij de (oplos)koffie zal helaas ook zelf nog voor een toetje moeten zorgen.

Tot straks!

Geef een reactie

